diumenge, 14 de març del 2010

5a VI CS Golf Club Egara - Srixon

Podeu consultar el resultats de la prova d'aquest diumenge a PGA i la classificació general actualitzada.
              Guanyadors dels "pinxos":
                      Bola + propera: Josep Amescua
                      Drive + llarg femeni: Gemma Massaguer
                      Drive + llarg masculi: Jordi Prat

Fins a la propera i definitiva prova, el proper 9 de maig, a Golf Serres de Pals, on sortiran els guanyadors d'aquest Campionat amb forces aspirants i molta emoció!

8 comentaris:

  1. sembla que el sol ha afectat als jugadors austríacs i avui no han estat a tan bon nivell.
    Per contra, sembla que hi ha algú que els aires de Madrid li van bé.

    ResponElimina
  2. Sr. Super:
    No tots els dies un esta fi, si no recordi voste els seus recorreguts de Platja de Pals o de Girona, ja,ja,ja,
    El de Madrid ja l'hi vaig dir que potser hauria de treballar una mica i no entrenar tant.
    De totes maneres hi ha un austriac que domina el Hcp. Superior.
    Tamber m'agradaria que el Comite de Savis, repasses el temps que voste va trigar ahir per fer 18 forats, ¿vol dir que no var, voste penalitzar per temps? Per poc que no arriba a sopar. ja,ja,ja,
    De totes maneres, sempre l'admirarem i si no com a minim ens agradaria picar tant fort a la bola com voste.
    Una abraçada.
    J.S. (comite austriac)

    ResponElimina
  3. Bona tarda amics:
    El jugador austriac Johaness Kommerz està molt emprenayt per la coñeta de la neu.!!!Faltava neu!!! Estic entrenan cada dia amb dos metres de neu i em foteu en un camp que tant sols ni havia una miqueta i a les voreres.!!!va home va!!
    Sr. Super, vosté es poc previsor.¿que pasa si torno a guanyar? (em vaig deixar guanyar)doncs el campionat listo para sentencia i quatre gats al tee de sortida.Ho vaig fer per bé del Club, per fer taquilla, com si fos un partit de Copa, perds 1-0 i el partit de tornada omples el camp (excepció Alcorcón).
    A partir d'ara fins el mes de Maig, demano a l'organització:
    1º que facin proves sorpreses(vampiros)als tres primers jugadors "dolents".
    2ª Curs de matemàtica ràpida, sumar i restar, per si algú en el dia senyalat s'equivoca.
    3º Que cada partida hi hagi un àrbit.Per exemple un del ATHC,l'Asun i a la meva ja el possaré jo.
    Per acabar, es la primera vegada que jugo sense tinguè que esperar 10' a cada sortida, moltes gracies, inclòs varem deixar passar a dos "japos" que precissament vaig coneixer aquest any en el tradicional Concert de Cap d'Any a Viena.
    Per cert algú va trovar una bola que hi habia una inscripció que deia "allez Lyon"????

    ResponElimina
  4. Ostres, jo he trobat la bola que deia allez Lyon, pero l'enviat capa Madrid, al Sr,Florentino, sabeu qui es ¿no? aquet que treu el talonari hi fitxa a tort i dret,
    Bueno que sapigue, que ahir tot i la neu va ser un gran dia, nomes vaig fer tres ratlles, (no penseu en el Maradona)
    el coreano

    ResponElimina
  5. Prepareu-vos per Serres de Pals.
    Algú s'haurà de menjar moltes paraules!!!
    AH! la junta ha decidit que el que tingui més drive llargs s'emportarà, enguany, un pernil SRC ( no vol dir sport racing competition, exactament )i no se que d'un ball regional.... jotes em sembla que es diu.

    ResponElimina
  6. Estic totalment d'acord amb lo del pernil, al menys en testarem una mica en el mateix sopar, ho trobo fantástic!!!! neu pican fort!!!! i l'os si que t'el podras endur per fer caldo.
    El austriaco.

    ResponElimina
  7. He sentit rumors que a Serres de Pals sortirem de Blanques, es veritat?
    Els Usa van fer la guerra contra el vietnam, i nosaltres contra el coreano...
    LLàstima que no podrem sortir junts, ja que l'austriac té partida de luxe amb els que es disputa el campionat, que sino us fotería uns morros com els de la Carmen de Mairena.

    ResponElimina
  8. Putu coreano, lo de sempre, si no fos,
    ¿que dius que que? La Carmen de Mairena al sopar de cloenda.
    el coreano

    ResponElimina