diumenge, 9 de maig del 2010

6a prova VI CS Golf Club Egara - Srixon

Ja podeu consultar els resultats de la 6a prova de Serres de Pals.
Respecte als pinxos, els Drives + llargs han estat per Pere Font i Montse Boada, i la bola + propera ha quedat deserta.

Amb aquesta darrera prova ja tenim guanyadors del VI Campionat Social.
Enhorabona Pere Font, Joan Comerma i Angels Costa.

En breu us confirmarem la data del sopar de cloenda, i l'equip de la Ryder.

Estigueu atens al Blog, doncs pretenem que sigui l'únic conducte de comunicació, per deixar de enviar-vos mails.

Fins aviat!

4 comentaris:

  1. hola a tots
    primer felicitar a tots el guanyadors d'aquest VI campionat Social.
    Dir-vos que estic a Serres de Pals recuperant les boles que hi ha a l'aigua accidental del forat 14.
    Si les voleu comprar em trobareu a la nova rotonda de la Ctra de Matadepera, alçada de cal argemi, a 1 euro la bola.
    Posiblement hi hagi oferta de tot un joc de pals, ja que estic pensant dedicar-me a la petanca, que fa molt més estiu.!!!!!!!!!
    Nomès dimarts al matí!!!
    salut a tots

    ResponElimina
  2. per cert
    el dinar de Serres de pals, el millor de tots el camps, aquesta temporada.
    Només per això ja té un vot a favor per repetir l'any que vé

    ResponElimina
  3. Felicitar en els guanyadors menys un.El super te rao, el dinar sensacional.
    Gracies en els organitzadors per aquest curt Campionat (hauriem de fer 10 proves mes)ja tinc ganes de tornar a començar.
    Gracies a tots.
    J.S.

    ResponElimina
  4. Moltes gracies,moltes gracies....perdoneu el retràs al contestar pro els meus compromisos publicitaries desprès del exit m'han desbordat. Evidentment vaig anar a Viena i oferir el campionat als meus pares, desprès vaig fer una ofrena a Mozart i per culpa del nuvol de cendra vaig tornar amb cotxe.
    Super,jo també la vaig fotre al aigua i en vaig perdre un parell, sino me les tornes.......ja saps que fa els equips per l'any que vé?????
    I t'aconsello que si les vols vendre ràpid, no vagis a la rotonda, ves a la Casera que sempre hi han cotxes parats.
    Per cert la pròxima concentració lluny de casa jo vull dormir sol!!!!!!!!!!!!Com ronca el cullons del Shomaker!!! i amb aquest haig de jugar la Ryder, perque es segur que amb ell,el coreano Kim_jun_Ko_Sa i el "austriac" hi som segurs........vaja , si volen guanyar, je je je.

    ResponElimina