diumenge, 14 de febrer del 2010

4a VI CS Golf Club Egara - Srixon

Podeu consultar els resultats de la prova de Golf Girona.
Val a dir que la prova s'ha declarat SB+3, es a dir "Solo Bajadas", fet per el qual no s'ha pujat el handicap de cap jugador, degut als discrets resultats obtinguts.

Per altra banda, la classificació de Hdcap Superior Masculi està sota anàlisi del President del Comitè de Competició, JP àlies S, qui està en contacte amb la RFEG, el Royal and Ancient Golf Club of St. Andrews i el Consejo Superior de Disciplina Deportiva, degut a unes irregularitats flagrants en el repartiment de targetes de joc i posterior anotació de resultats en un dels grups de joc. No es descarten sancions exemplars en els quatre implicats en el desagradable incident, que no només poden ser econòmiques, sino que poden representar la suspensió cautelar de la Llicència de Federat.

Fins el 14 de març a la PGA!

6 comentaris:

  1. Vist la complexitat del tema, he decidit passar-ho al Constitucional i pel mateix preu que solucionin l'estatut i la classificació del Social!!
    Felicitats Miquel!! Primera victòria, merescuda.

    ResponElimina
  2. Bé Super,
    MOltes Gracies! Encara no esperaba guanyar un torneig, ..pero coses del destí......
    Si hem de anar a Estrasburg al Tribunal Europeo, hi anirem...oi(amics)?
    En un bon dia d´hivern, envoltat de bons amics, hem gaudit d´uns quans cops de golf i de desnivells inhumans pel nostre nivell...
    Vaig veure algú que perdía la paciencia, els nervis i altres coses...Tot per una piloteta capritxosa...i un foradet petitonet...
    Per rematar , el restaurant del Golf , hi no es nou, hi teniem un fum dispersat per el menjador, i jo sé d´algú que va intentar menjar bocata de butifarra, de truita i de llom, tots 3 amb gust exquisit de sardines..!!!!
    Extraordinari....
    Bé , esperem que el sr RAMIÓ (propietari) i la seva filla Montse (Gerent), prenguin nota, ja que no els hi fa gaire bé tot aixó.

    Fins la propera!

    Miquel Pi i Rambla

    ResponElimina
  3. Miquel, ja que vas guanyar a Girona, amb un camp com ve dius infernal, t'espero el dia 27 al P&P de Vallromanes.
    Tambe podeu venir tots els que vulgeu, el social de P&P es una prova molt interesant, apunteu-vos
    Kim

    ResponElimina
  4. Benvolgut Sr.President de RFEG off Sant "Viñas" Country Club,Pensilvania,Can Salas.
    NO estic gens d'acord amb la meva sanció a perpetuitat.M'explicaré:
    1ºEl Caddie Master va dir: Tiro un tiro, mato un perdal y empezáis.Va sonar el petard i tots quatre el varem perseguir!!!!el tiu va marxar i amb el desconcert, tu agafes la meva, jo la teva,ell que agafi la seva (s'enten tarjeta).
    2ªEn el darrer forat, la esperanza blanca, o sigui jo, tenía 30 punts; el Sr.Pi em va provocar, com ja es normal en ell ( pèr cert es delegat d'un equip d'hockey de 3ª que arma cada trifulca)i em va dir qui guanya aquest forat ,guanya.Amb els nervis de la situació i de la provocació, vaig fotre dos boles al camp de práctiques (espero que me les tornin)i posteriorment no vaig apuntar el seu resultat, un 8!!!!(jo no mès treia 8 a Can Culapi), perque així era jo el guanyador i el fotia fora per desclassificació. Ja se,que es fer trampes, pero el Sr. Pi está acostumbrat a que li robin els partits i els campionats (fa dos anys en un torneig contra un tal "Borrell, patrocinat per la casa Frigo)ja li va pasar i vaig pensar que colaría.
    3ºEs inadmisible que quan un està relaxat, menjan el flam del postre,amb la prensa trucan al mòvil per l'exit assolit, vingui el Sr.Pi i em faci anar a revisar la seva tarjeta, sota l'amenaça que no em convidaria mai al Torneig Gambito.Sembla ser que aquest Sr.es va aconsellar amb un famós golfista (Garrido).
    Per tot aixó i mès, ja em podeu apuntar a la propera prova del Social.Bona tarda i Visca L'Egara. Si si CLUB EGARA.

    ResponElimina
  5. Fantastic Joan, aquest es el tipus de redacció que anima la tarda!.
    Egara + viu q mai!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Hola Amics i companys perillosos:
    Menys mal que no es pujava el hcp. perque si no hem donen 36,la veritat es que haig de felicitar els meus companys de joc que no fen cas de la meva influencia ho van fer prou be, entre ells es varen marcar i el resultat aci esta, ells ho varen fe tot, no apuntarse,influir mitjant paraules haviam qui es desconcertava, el Salva penalitzant.los per preguntar el pal en que habien fet servir i aixi pasant el fred i els forats, tamber les pujades i baixades del recorregut. Cap el final de la partida el Miquel va volguer influir amb l'invitacio al Gambito i prou que l'hi va sortir be, en Joan sen va anar al camp de practiques per dues vegades.Aixi a pesar de que en Joan l'hi emprenyi en Miquel va resultar guanyador per tenir menys Hcp.i per aixo no li va apuntar el forat.
    A L'hora de dinar entre bocatas de sardines, el KiKin que va arrasar el cava,els fraters Course explicant acudits, algun platillo combinat,xurrascos i buffet de postres, el pobre Caddy Master va haber de resoldre els embolics de tant singulars players.
    Haig d'agrair que despres de haberme fet sortir de can cullons el Jefe Principal vingues a buscarme a mi i algun altre (Miquel)amb cotxe. moltes gracies.
    Jo nomes tinc que agraiment per fer que durant aquestos torneijos m'ho passi realment be.
    La proxima sortida desitjo sortir amb els fraters Course, per marcarlos estretament, San Valentin contra fraters. je,je,je,
    Una abraçada a tothom

    ResponElimina